ملکه کوچک
پالت
نگارش در تاريخ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, توسط حبیب



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت19:48---27 مرداد 1392
سلام خوب هستین؟نقاشیات خیلی جالب و قشنگ هستن.ممنون که به من سر میزنید

یاسی
ساعت23:57---25 مرداد 1392
اگر زندگيست چرا ميميريم؟
اگر مرگ است چرا زندگي ميكنيم؟
اگر شاديست چرا غمگينيم؟
اگر غم است چرا شاديم؟
اگر گريه است چرا ميخنديم؟
اگر خنده است چرا گريه ميكنيم؟اگر نرسيدن است چرا عاشقيم؟
و بالاخره اگر عشق است چرا نميرسيم؟؟؟؟
راستي واقعا زندگي چيست؟؟؟؟؟


یاسی
ساعت22:47---22 مرداد 1392

گفت: حالت را نمی پرسم چون می دانم خوبی، ...

عکس هایت همه با لبخندند !! ...
.
.
.
.
.
.
.
نمی دانست عکاس که می گوید سیب،

من یاد حماقت آدم و حوا می افتم ...


یاسی
ساعت13:54---21 مرداد 1392

آهای ِ روزگار !!

برایم مشخـــص کن

اینبــار کــدام سازت را کوک کــرده ایی تا برایم بزنـــی

می خواهـــم رقصــم را با سازت

هماهنگ کنم ... !!


یاسی
ساعت20:21---20 مرداد 1392


دلم بادکتکی می خواهد رو به شهر...

و کمی باد خنک و تاریکی...

یک فنجان بزرگ قهوه...

یک جرعه تو ...

یک جرعه من...

و سکوتی که که در آن دو نگاه گره خورده باشد...

بی کلــــام...

میدانی...!؟

دلم یک " من " میخواهد برای تو...

و یک " تو " تا ابد برای من
جونممممممممممممممممممممممممم مم چی میکنه محشررررررررررررررررررررر بابا ایول.سلام من اومدمممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممم ادم برفی


لیلا خان
ساعت17:14---20 مرداد 1392
ایییییییی جاااااااااااننننننننن !
چ باحالهههههههههه !


ردپای عشق
ساعت12:40---20 مرداد 1392
سلامممممممممممممم داداشی خیلی وبلاگت با عکسات نازن
گفتم عکساتو موخواممممممممم موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: